شهید ابــراهیم رزاقیـــان قادیکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ابــراهیم رزاقیـــان قادیکلایی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ابــراهیم رزاقیـــان قادیکلایی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام ابراهیم رزاقیان قادیکلایی از شهدای دانش آموز شهرستان قائم شهر می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : رجب
تاریخ تولد : 1344/05/05
تاریخ شهادت : 1360/10/06
محل تولد : قائم شهر
گلزار شهدای سید نظام الدین قائم شهر
نحوه شهادت : جراحات وارده به بدن
محل شهادت : بستان
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

* بسم الله الرحمن الرحیم *

"بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان "

* انا لله و انا الیه راجعون ( بزگشت همه ما بسوی اوست ) *

" منبع : قرآن کریم "

اینجانب ابراهیم رزاقیان فرزند رجب بر خود واجب میدانم

که جنگ تحمیلی عراق که بر ما تحمیل شده است چون اسلام

و انقلاب اسلامی ما در خطر است ، چون این انقلاب نعمتی است

بس عظیم و همچنین این رهبر انقلاب نعمتی بزرگی است که از

طرف خداوند بما عطا شده است وظیفه خود دانستم که این امر 

الهی و شرعی میباشد به قول امام که از اسلام دفاع کنم بر همه 

افراد مسلمان واجب است که از این انقلاب و اسلام دفاع کنند و

و دشمنان اسلام را سرکوب نمایند من هم چون مقلد امام و روح

خدا خمینی کبیر هستم به حرف این مرد با خدا لبیک گفتم و آمده

ام که از این انقلاب و اسلام دفاع کنم، چه بهتر که این جانی بمن

داده ، در راه هدفمان اسلام و رسیدن به الله باشد فدا کنم چون 

خداوندکه ما را آفرید و دوباره ما را به خود باز میگرداند و در این مورد 

هم امام خمینی میگوید نسبت به فرزندخود : این فرزند را خدا به من 

عطا کرده و دوباره به خودش بازگردانید ."انا لله و انا الیه راجعون"
اسلام این زمان به خونهای ما احتیاج دارد و در زمان پیامبر ان

و امامان ما همین خونها بودند که اسلام تا به حال زنده مانده است

و در دوره ما این مرد بزرگ این رهبر انقلاب ، این خمینی 

بزرگ بود که اسلام را دوباره جان داد و مردم را از کفر به 

اسلام و از ظلمات به تور دعوت کرد، باید خدا را شکر کنیم 

که این نعمت را به ما داده و همیشه از خداوند بخواهید که 

خدایا امام ما را این قلب طپنده امت اسلامی را تا انقلاب 

مهدی صاحب الزمان ، مهدی موعود نگهدار و از عمر ما 

مسلمانان بکاهد و به عمر رهبر انقلاب امام خمینی بیفزاید.

ولاتحسبن الذین قتلو فی سبییل الله امواتا بل احیاء

 عند ربهم یرزقون

مپندارید آنهاییکه در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه زنده اند 

ودر پیش گاه خدای خود روزی می گیرند. " منبع : قرآن مجید "

راهی که ما انتخاب کردیم راه خداست و اگر بخواست خدا

شهید شدم از شما می خواهم که امام را تنها تگذارید و راه

ما که همان راه الله و راه امام باشد ادامه دهید تا سعادتمند

شوید و اگر این امام را تنها بگذارید باز دست این 

جنایتکاران بسوی این کشور دراز میشود و از وحدت

نداشتن شما با یکدیگرباز شما را زیر سلطه خود قرار

میدهد و شما را استثمار میکندو همچنین طالقانی میگوید:

" اگر فدر این رهبر را ندانید به عذاب الهی گرفتار خواهید شد"  
سخنی با پدر و مادر عزیزم :

این راهی که من انتخاب کردم امامان  ما و پیامبران 

ما انتخاب کردند. چون کارشان فقط برای پیاده کردن

قانون الله میباشد. و اگر به خواست خدا شهید شدم

و شهادت نصیب من گشته است از شهادت من هرگز

گریه و زاری نکنید.و دشمنان اسلام را خوشحال نکنید

باید همیشه خدا را شکر کنید و بگوئید خدایا من یک

پسر در راه تو عطا کردم و هنوز دو پسر دیگر دارم

که در راه تو عطا کنم و خدا را شکر کنید که سایه 

امام بر سر شما افتاد. 

سخنی با برادرانم و دوستانم :

برادر جان همیشه سعی کنید که راهتان فقط راه الله باشد ،

کارتان برای الله باشد. و همیشه افراد را به سوی اسلام 

دعوت کنید همیشه با تقوا باشید. 

پیامبر اکرم (ص) میفرماید :

" ان اکرمکم عندالله اتقکم "

( گرامیترین شما نزد خداوند با تقوا ترین شماست)

همیشه سعی کنید این هوای نفسانی خود را  کنار بزنید.

و برای اسلام کار کنید . امّا دوران میگوئید : نگوئید

من، من شیطان است من همان هوای نفسانی انسان است

که انسان را از مسیر اصلی خود که همان راه الله است

خارج می کند. 

برادرم :

برادرم تنها توصیه ای که به شما میکنم این است که هرگز

امام را ترک نکنید و همیشه یاور این امام، جانباز، این روح

خدا خمینی باشید. و همیشه خدا را شکر گزاری کنید.

سخنی با خواهرانم:

" خواهرم حجاب تو وقار توست " با داشتن حجاب اسلامی

مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بزنید بطوری

که از جایش بلند نشوند و همیشه سعی کنید که در دعا و 

سخنرانی و غیره شرکت کنید و نماز را بپا دارید که ستون 

دین نماز است . ( حضرت محمد ص )

سخنی با برادرانم :

در تشیع جنازه من حتماً عکس امام را داشته باشید و با صدای

الله اکبر گویان مرا به قبرستان ببرید. و مرا در هر کجائی که

میخواهید دفن کنید. 

از برادران و پدران و مادران و دوستانی که از من بدی 

دیده اند ، مرا عفو کنند . و سر آخر همه شما را به خدای

بزرگ میسپارم .

" خداحافظ همگی شما "

" به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی به رهبری امام خمینی"

نائب  امام زمان (عج)

و به امید آنروز که امام زمان (عج) ظهور کند و جهان

را پر از عدل و داد نمائید . 

" والسلام علیکم و رحمه و برکاته "

برای سلامتی وتعجیل فرج آقا امام مان (عج)...... صلوات
۹۵/۰۵/۲۴ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۱)

۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۳۳ فرزاد قلعه اب
سلام و درود خدا بر تو ابراهیم
خوشا بحالت که ایمان به خدا چقدر محکم در تو متجلی شده بود از خدا برای ما هم بصیرت ایمان یقین و شهادت بطلب.
یاحسین تشنه لب
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی